Breaking News

شعیب ملک کی دوسری شادی کا بیٹے پر کیا اثر ہوا؟ ثانیہ مرزا نے اذہان مرزا ملک کی ذہنی صحت سے متعلق تفصیلات شیئر کر دیں

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کی طلاق اور شعیب کی ثنا جاوید سے دوسری شادی، آج کل ٹاک آف دی ٹاؤن بنی ہوئی ہے۔ اس شادی نے ان کے سابقہ رشتوں پر بھی کئی سوالات کھڑے کر دیے ہیں۔ حال ہی میں ثانیہ مرزا کا موقف سماء ٹی وی لاہور کے بیورو چیف نعیم حنیف نے شیئر کیا ہے جنہوں نے شعیب ملک کی دوسری شادی کے بعد ثانیہ مرزا کو فون کیا تھا۔

ثانیہ مرزا نے شعیب ملک کی دوسری شادی کے بعد اذہان مرزا ملک کی ذہنی صحت سے متعلق تفصیلات شیئر کی ہیں۔ میزبان یاسر شامی نے بھی بچے سے متعلق معلومات کا انکشاف کرتے ہوئے کہا کہ، “اذہان مرزا ملک سکول نہیں جا رہے۔ اس کی ماں اسے ہندوستان لے گئی کیونکہ وہ اپنے اسکول میں بہت دباؤ کا سامنا کر رہا تھا۔” تفصیلات بتاتے ہوئے نعیم حنیف نے کہا کہ، ثانیہ نے مجھے بتایا کہ جب میں نے شعیب ملک کی دوسری شادی کی خبر سنی تو میرا بیٹا اذہان قرآن کی 18 سورتیں حفظ کر چکا تھا۔بیٹے کی حالت بتاتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ، اذہان مرزا ملک اس لیے اسکول نہیں جا رہے کیونکہ وہ اپنے والدین کی طلاق اور اپنے والد کی دوسری شادی کے حوالے سے سوالات سے دور رہنا چاہتے ہیں، جو ثانیہ مرزا کی شہرت کی وجہ سے ایک عالمی رجحان بن گیا ہے کیونکہ وہ ایک بڑی بین الاقوامی اسپورٹس اسٹار ہیں۔

ثانیہ مرزا ایک مضبوط عورت ہیں، مگر ہاں وہ اس وقت اداس ہیں اور شعیب سے شادی کے اپنے فیصلے پر پچھتاوا ہے انہیں۔ کیونکہ ان کے خاندان اور دوستوں نے انہیں شادی سے پہلے ہی خبردار کر دیا تھا۔ وہ فی الحال پاکستان آنے کو تیار نہیں لیکن وہ پاکستانیوں کی عزت کرتی ہیں۔ وہ شعیب ملک کی فیملی سے بھی ناراض نہیں ہیں۔ نعیم حنیف نے یہ بھی بتایا کہ، ثانیہ مرزا اور اہل خانہ کے مطابق شعیب کے معاملات ان کے لیے نئے نہیں ہیں۔ انہیں اس کے تمام لنک اپس کی رپورٹس مل رہی تھیں۔

About admin

Check Also

عورت کی یہ دو چیزوں سے دور ہی رہنا

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) محبت ایک لافانی جذبہ ہے جو ہر انسان کی شخصیت میں قدرت …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *